Problemstillinger:
-Gaming øker kreativitet?
-Kan vi lære noe av gaming?
-Hvordan blir man påvirket sosialt av gaming?
Her er produksjonsplanen:
Veiledning på problemstilling Velge en problemstilling til proskjektet. | Innen Onsdag 09.04 kl. 15.00 | Godkjennes av medielærer |
Blog-innlegg der du utdyper din problemstilling. Begynn å finne bilder. | Innen torsdag 10.04 kl. 22.00. | Publiseres på din fag-blog. Godkjennes av medielærer. |
Lage storyboard/dreiebok. | Påskeferien | |
1. utk. til manus | fredag 11.04 | Godkjennes av medielærer |
Blog-innlegg med Storyboard/- dreiebok. + innlevering på itslearning | Innen Torsdag 24.04 kl. 15.00 | Publiseres på din fag-blog. + innlevering på itslearning (pdf. i god kvalitet) Godkjennes av medielærer. |
Ferdig digital fortelling. | Innen onsdag 30.04 kl.15.00. | Skolens hard-disk. |
Presentasjon/visning av mediehistoriefilmer | 06.05: 1mfb 09.05 : 1mfa | Skolens projektor |
Refleksjon på engelsk. |
1mfa: Fredag 16.05
1mfb: Tirsdag 13.05
| Oppgave på Itslearning i engelsk-fagområdet |
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar